Regulamin - Drukarex

Drukarex

Regulamin serwisu Drukarex

(dalej: Serwis)

§1
Obowiązki informacyjne Usługodawcy wobec Konsumentów:

  1. Usługodawcą jest Jakub Kotowicz, prowadzący działalność pod nazwą DRUKAREX JAKUB KOTOWICZ, adres Lekcyjna 4/8, 51-169 Wrocław, wpisany w CEIDG NIP 8952230579, REGON 388883616 (dalej: Usługodawca);,
  2. dane kontaktowe adres e–mail: wycena@drukarex.pl Nr telefonu: 883-946-695, prowadzącą sklep internetowy ;
  3. Serwis świadczy Usługi polegające na wytwarzaniu przedmiotów (Efektów Usługi) techniką druku 3D w oparciu o dostarczone lub zaakceptowane przez Klientów Projekty , w zakresie Usług Standardowych oraz Usług Szczególnych
  4. opisy, główne cechy usług oferowanych w Serwisie i ich cena określone są na stronie internetowej www.drukarex.pl
  5. Usługodawca zobowiązany jest do dostarczania Usług bez wad, to jest zgodnych z treścią umowy łączącej Usługodawcę z Klientem z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu;
  6. Usługodawca i Klient kontaktują się poprzez adres mailowy określony na stronie Sklepu, chyba, że niniejszy Regulamin wskazuje inaczej lub Usługodawca i Klient określą inaczej;
  7. adres do składania pisemnych reklamacji to ul.Piaskowa 17 lok.149, 50-158 Wrocław
  8. cena wraz kosztami przesyłki określona jest na stronie Serwisu dla Usług Standardowych, dla Usług Szczególnych, Usługodawca i Klient określają cenę w drodze indywidualnych negocjacji określonych w niniejszym Regulaminie
  9. warunkiem zawarcia umowy Usług jest dokonanie Płatności niezwłocznie po zakupie towaru w sposób określony w niniejszym regulaminie oraz na stronie Serwisu
  10. sposób i termin spełnienia świadczenia Usług przez Usługodawcę oraz stosowana przez Usługodawcę procedura rozpatrywania reklamacji określona jest w niniejszym Regulaminie
  11. Strony mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

§2
Definicje

  1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
  2. Dane osobowe - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
  3. Dostawa - rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona, w cenniku dostaw dostawcy, o ile została przewidziana w Serwisie
  4. Dowód zakupu - faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
  5. Efekt Usług – rozumie się finalny efekt realizacji Usług, przedmiot wydrukowany wg. Projektu z wynikających z Umowy: rodzaju tworzywa sztucznego, kolorze, poziomie odwzorowania (jakości) i stopniu wypełnienia wnętrza przedmiotu (wytrzymałości)
  6. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Usługodawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Konsument – Klient Usługodawcy, którego umowa nie jest związana bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Miejsce Wydania - Hala Targowa, Lokal nr 149, ul. Piaskowa 17, 50-158 Wrocław lub inny punkt odbioru zgodnie określony przez Strony.
  9. Moment Wydania - moment, w którym Klient lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  10. Płatność - metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę, o ile Serwis ją przewiduje.
  11. Podmiot Uprawniony - podmiot uprawniony do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku ze zmianami.
  12. Polityka prywatności - zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Klienta, prawa Klientów i obowiązki Administratora Danych, która znajduje w Serwisie.
  13. Prawo konsumenckie - ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
  14. Projekt – plik umieszczony przez Klienta w Serwisie dla Usług Standardowych (z zastrzeżeniem 4) poniżej) lub dostarczony przez Klienta e-mailem lub w inny zaakceptowany przez Usługodawcę sposób o następujących wymaganiach :
  1. Zapisany w formacie .stl.
  2. Zapisany w milimetrach, jednak w przypadku zapisu w metrach lub centymetrach konfigurator powinien zapytać o przeskalowanie do milimetrów
  3. Rzeczywiste wymiary pojedynczego modelu nie mogą przekraczać 25x21x21cm, ze względu na ograniczony obszar roboczy drukarki 3D
  4. Pliki powyżej 50MB powinny być wysyłane jako link do serwera na e-mail wycena@drukarex.pl
  1. Przedmiot umowy - Usługę i dostawę, o ile jest przewidziana przez Serwis.
  2. Przedmiot świadczenia - przedmiot umowy.
  3. Punkt odbioru - miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Usługodawcę w Serwisie, o ile Serwis przewiduje możliwość dostawy.
  4. Rejestr UOKiK - rejestr Podmiotów Uprawnionych prowadzony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami i dostępny pod adresem:https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
  5. Serwis – strona internetowa określana niniejszym Regulaminem
  6. System– zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
  7. Termin Realizacji - termin wykonania Umowy określony w §5 Regulaminu.
  8. Umowa - umowa zawieraną przez Usługodawcę i Klienta na odległość w rozumieniu Prawa konsumenckiego i kodeksu cywilnego Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku według zasad określonych w tym Regulaminie
  9. Usługi – czynności polegające na dokonywaniu przez Usługodawcę wydruków 3D w oparciu o Projekty dostarczone przez Klientów; także - Usługi Standardowe i Usługi Szczególne określane łącznie
  10. Usługi Standardowe – Usługi oferowane przez Serwis, w których Klient w Serwisie dokonuje wyboru cech Efektu Usługi na zasadach określonych przez Serwis i niniejszy Regulamin.
  11. Usługi Szczególne – Usługi Usługodawcy, które mogą być uzgadniane na drodze indywidualnych negocjacji, w szczególności z wyraźnymi odstępstwami wobec Regulaminu zakresu określonego w Usługach Standardowych.
  12. Wada - wadę fizyczna, jak i wada prawna Usług.
  13. Wstępna Data Realizacji – termin wykonania Usługi dla:
  1. Usług Standardowych – określany w Konfiguratorze i wiadomości e-mail wysyłanej z Serwisu
  2. Usług Niestandardowych – określany przez Usługodawcę w wypadku przyjęcia Zamówienia Klienta w drodze e-mailowej
  1. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Serwisu na zasadach określonych w Regulaminie, określające jednoznacznie: zakres i ilość Efektów Usługi ; rodzaj dostawy, o ile jest przewidziana przez Serwis; rodzaj Płatności; dane Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą.

§3
Warunki korzystania z Serwisu

  1. Usługodawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
  2. Usługodawca zapewnia Klientowi korzystającemu z Systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: Microsoft Edge wersja 98 lub nowsza, Firefox wersja 96 lub nowsza, Chrome wersja 98 lub nowsza, Safari wersja 14 lub nowsza. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności Serwisu należy je wszystkie wyłączyć́.
  3. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez Serwis w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient winien zaakceptować Politykę Prywatności.
  4. Użytkownik Serwisu, w tym Klient, zobowiązany jest do:
  1. Niedostarczania i nieprzekazywania treści i Projektów zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
  2. Korzystania ze Serwisu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
  3. Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam);
  4. Korzystania ze Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy;
  5. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
  6. Korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami regulaminu, a także z ogólnymi zasadami netykiety.

§4
Zasady dokonywania Zamówień oraz zawarcie Umowy

  1. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą może nastąpić w każdym czasie, o ile treść Regulaminu nie wskazuje inaczej, poprzez akceptację warunków Regulaminu po dokonaniu następujących czynności:
  1. Złożenie Zamówienia na Usługi Standardowe pod warunkiem nie skorzystania prawa do odmowy przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę, o którym mowa poniżej
  2. lub

  3. Indywidualne uzgodnienie warunków Zamówienia Usług Szczególnych z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu,
  1. Po złożeniu Zamówienia zgodnie z pkt 1 lub 2 warunkiem koniecznym zawarcia Umowy jest dokonanie Płatności na rzecz Usługodawcy.
  2. W celu złożenia Zamówienia na Usługi Standardowe Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
  1. Dodanie Projektu do Serwisu;
  2. Wybór cech Efekt Usługi dostępnej w Serwisie (koloru Efektu Usługi, wytrzymałości Efektu Usługi, jakości Efektu Usługi …)
  3. Wybór rodzaju Płatności, o ile Serwis je umożliwia
  4. Wybór miejsca odbioru innego niż Miejsce Wydania, o ile Serwis je umożliwia
  5. Złożenie w sklepie Zamówienia poprzez dokonanie zapłaty przez system Płatności lub za pomocą kodu BLIK.
  1. Przed złożeniem Zamówienia Usług Standardowych Klient ma prawo do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Usługodawcą, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu, przy czym Usługodawca nie ma obowiązku podejmować tych negocjacji.
  2. Negocjacje, o których mowa powyżej powinny być prowadzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności i kierowane na adres Usługodawcy (ul. Piaskowa 17 lok.149, Wrocław 50-158). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma niniejszy Regulamin i stosowne przepisy prawa.
  3. Zamówienie Usług Szczególnych uznaje się za uzgodnione jeśli zawiera następujące elementy Umowy:Projekt, rodzaj tworzywa, kolor, jakość, wytrzymałość, ilość sztuk, termin realizacji, cena, forma płatności i sposób odbioru,z tym, że wyłączenia stosowanie niniejszego Regulaminu wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy akceptacji Zamówienia w terminie 1 dnia roboczego od złożenia go przez Klienta, w takim przypadku płatność podlega zwrotowi nie później niż w terminie 2 dni roboczych.
  5. Klient w pełni odpowiada za prawidłowość cech Zamówienia, w szczególności za legalność, poprawność techniczną, estetyczną i merytoryczną Projektu oraz zgodność z wymaganiami określonymi w Regulaminie.
  6. Podmiotem świadczącym obsługę Płatności online jest PAY U S.A. Inne możliwe sposoby płatności określa Serwis.
  7. Wszystkie ceny podawane przez Usługodawcę wyrażone są̨ w polskiej walucie i są̨ cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT).
  8. W przypadku gdy Płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej ewentualny zwrot środków następuje na rachunek karty użytej do Płatności. W innych przypadkach zwrot środków nastąpi na rachunek z którego dokonano płatności, chyba, że Klient wyraźnie określi inaczej.
  9. Treść Umowy stanowi uzgodniona przez strony treść Zamówienia oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
  10. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i Regulaminem.
  11. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości może nastąpić w postaci:
  1. Potwierdzenia Zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, niniejszego regulaminu w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu;
  2. Dołączenia do zrealizowanego zamówienia wydrukowanych: dowodu zakupu, niniejszego regulaminu – na wyraźnie żądanie Klienta
  1. Z uwagi na fakt, że Usługi wykonywane są w oparciu o Zamówienie, stanowiące specyfikację stworzoną i określoną przez Klienta, wyłączone jest prawo do odstąpienia od Umowy w rozumieniu art. 27 Prawa Konsumentów.

§5
Wykonanie Umowy

  1. W przypadku dokonania Płatności kartą Termin Realizacji liczy się od dnia otrzymania środków na rachunek Usługodawcy.
  2. Usługodawca może zaakceptować cofnięcie Zamówienia przez Klienta, w szczególności przed wykonaniem Efektu Umowy.
  3. Jeśli Umowa nie stanowi inaczej Termin Realizacji usługi wynosi 3 dni robocze od daty Wstępnej Daty Realizacji.
  4. W e-mailu potwierdzającym otrzymanie Zamówienia Usługodawca może określić orientacyjny termin wykonania Usługi, który może podlegać zmianom w ramach Terminu Realizacji Usługi.
  5. Termin Realizacji Usługi ulega wstrzymaniu w przypadku:
    1. siły wyższej;
    2. niedających się przewidzieć problemów technicznych po stronie Usługodawcy.
  1. Efekt Usługi może zostać odebrany w Miejscu Wydania w godzinach jego otwarcia, chyba, że Strony wyraźnie określiły inaczej. W wypadku, gdy osoba odbierająca posługuje się numerem identyfikacyjnym Zamówienia, Usługodawca ma prawo wydać jej Efekt Usługi i odebrać pokwitowanie.
  2. Przy odbiorze Efektu Usługi Klient lub osoba działająca na jego rzecz dokonuje oględzin Efektu Usługi i ma prawo zgłosić zastrzeżenia lub uwagi na piśmie oraz podpisuje pokwitowanie zgodnie ze wzorem. Usługodawca oświadcza, że z uwagi na charakter Usługi domniemywa się, że Efekt Usługi nie może posiadać wad ukrytych.
  3. Z uwagi na techniczną charakterystykę Usług nie uznaje się za wadę Usługi w szczególności jeśli Efekt Usług:
  1. Odbiega od oczekiwań Klienta, a jest zgodny z Zamówieniem, Umową i Regulaminem
  2. Odbiega od Zamówienia w zakresie określonych cech, w zakresie określonym przez Serwis to jest:
    • widoczne warstwy;
    • nierówności na zwisających, wystających fragmentach modelu (ślady po podporach-drukowanej jednocześnie z modelem struktury, która podtrzymuje źródłowy model);
    • nieznaczące różnice w kolorze lub połysku wobec wzoru w Serwisie;
    • inne wymiary rzeczywiste wydruku, wynikające z użycia innych jednostek niż określone ;
  3. Nie jest zrealizowany prawidłowo z uwagi na wadliwość Projektu

§6
Rękojmia i odpowiedzialność

  1. Usługodawca na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) wobec Klientów dokonujących zakupów w ramach prowadzenia działalności gospodarczej.
  2. Usługodawca w zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłącza swoją odpowiedzialność za szkodę z zastrzeżeniem odpowiedzialności za winę umyślną i rażące niedbalstwo.
  3. Usługodawcy ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
  4. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od Momentu Wydania, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  5. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
    1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
    2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad; jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Usługodawcę albo Usługodawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  6. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany Efektu Usługi na wolny od wad z wyłączeniem prawa usunięcia wady, gdyż z uwagi na charakter Usług, doprowadzenie Efektu Usługi do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta wymaga nadmiernych kosztów, chyba, że Usługodawca wyraźnie wskaże inaczej.
  7. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. Usługodawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad.
  9. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Usługodawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Usługodawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Usługodawcę Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Usługodawcy.
  10. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Usługodawca, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 9 powyżej.
  11. Usługodawca obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  12. Usługodawca w terminie czternastu dni ustosunkuje się do opartych o art. 561(5) kodeksu cywilnego: oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny, żądania wymiany rzeczy na wolną od wad, żądania usunięcia wady. Usługodawca w terminie trzydziestu dni (art. 7a prawa konsumenckiego) ustosunkuje się do każdego innego oświadczenia Konsumenta, którego nie dotyczy określony w kodeksie cywilnym termin czternastu dni. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
  13. Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od Momentu Wydania Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od Momentu Wydania Konsumentowi.
  14. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od Momentu Wydania Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od Momentu Wydania Konsumentowi.
  15. W terminach określonych w ust. 12-14 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  16. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
  17. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się zapisy powyższe powyżej, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
  18. Usługodawca oświadcza, że wady prawne Efektu Usług w żadnym wypadku nie dotyczą Projektu oraz praw autorskich pozostających w związku z Projektem i Efektem Usług.
  19. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Usługodawcy nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
  20. Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli usługodawca wadę podstępnie zataił.
  21. Usługodawcy o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.

§7
Reklamacja

§8
Prawa autorskie

  1. Usługodawca oświadcza, że nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za naruszenia praw autorskich osób trzecich w związku z Projektami kierowanymi przez Klientów. Treści, grafiki, zdjęcia umieszczone w sklepie są utworami, a w konsekwencji chronione są zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Usługodawca uprawniony jest w każdym czasie do odstąpienia od umowy w wypadku stwierdzenia zagrożenia naruszenia praw autorskich osób trzecich.
  3. W wypadku jeśli na skutek wykonania Usługi dojdzie do naruszenia praw autorskich osób trzecich, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego przejęcia na siebie zarówno kosztu i wysiłku należytego prowadzenia postępowania jak naprawienia wszelkiej szkody tych osób.

§9
Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Usługodawcę jako Administratora danych osobowych w celu realizacji Zamówień określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności do realizacji Zamówień i odpowiedzi na reklamacje.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, Klient lub użytkownik Serwisu może skontaktować się, pisząc na adres wycena@drukarex.pl.
  3. Podanie danych osobowych przez Klientów Serwisu jest dobrowolne, aczkolwiek w niektórych przypadkach konieczne do realizacji zakupu. Dane osobowe użytkowników serwisu przetwarzane będą na potrzeby związane z rejestracją w Serwisie, oraz w przypadku udzielenia stosownej zgody, do marketingu naszych towarów i usług (rozumianej jako wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – SMS, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy świadczenia Usług skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona zgoda, natomiast w przypadku Usług przekazanie danych jest konieczne w celu realizacji umowy.
  5. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez Konsumenta lub maksymalnie do 5 lat od momentu zrealizowania Zamówienia, w przypadku Klientów.
  6. Dane osobowe użytkowników Serwisu przekazywane będą do firm obsługujących Serwis w zakresie teleinformatycznym, prawnym oraz realizującym dla nas działania marketingowe. W przypadku Klientów, ich dane mogą być również przekazywane do firm realizujących dostawę towaru.
  7. Każdy Klient ma prawo żądać od Usługodawcy dostępu do swoich danych, ich sprostowania (poprawiania), przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa urzędu ochrony danych osobowych.
  8. Użytkownik ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej wycofaniem.

§10
Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być́ również̇ w ten sposób interpretowane, gdyż̇ w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporzadkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci bedą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany w Zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin (https://drukarex.pl/index.php?page=regulamin). W trakcie realizacji Umowy oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Usługodawcę o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR lub dokonując wyboru dowolnego Podmiotu Uprawnionego spośród znajdujących się w rejestrze UOKiK. Usługodawca oświadcza zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy miejscowo i rzeczowo.

Dane osobowe


Danymi osobowymi są informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Chodzi więc przede wszystkim o dane umożliwiające Twoją identyfikację, w tym imię i nazwisko, miejsce urodzenia, imiona rodziców, numeryczne dane identyfikacyjne, takie jak: PESEL, NIP, Regon, numer i seria dowodu osobistego, dane adresowe i kontaktowe np. numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz w przypadku podpisu elektronicznego dane biometryczne umożliwiające jednoznaczną identyfikację osoby fizycznej niezbędne do złożenia podpisu elektronicznego przy zawarciu z Tobą ugody z użyciem tabletu, takie jak: pozycja na ekranie, siła nacisku, czas składania podpisu, ruchy pióra nad ekranem.

W przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji Umowy określonej w Regulaminie DRUKAREX będą to również informacje o dokonanych płatnościach.

Administrator danych osobowych.

Administratorem Twoich danych osobowych jest DRUKAREX Jakub Kotowicz

Do każdego z ww. Administratorów możesz skierować zapytanie kierując je na adres ul.Piaskowa 17 lok.149, 50-158 Wrocław lub na skrzynkę poczty elektronicznej wycena@drukarex.pl

Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe mogą być przez nas przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w następujących celach:

Możemy również przetwarzać Twoje dane w następujących celach:

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Okres przetwarzania Twoich danych osobowych przez Administratora jest uzależniony od celu przetwarzania. Wynika on w przypadku windykacji zadłużenia zwykle z:

Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych np. w celu marketingu produktów i usług, Twoje dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej wycofania.

Komu możemy przekazać Twoje dane osobowe?

Twoje dane są przetwarzane przez Jakub Kotowicz DRUKAREX z siedzibą we Wrocławiu (50-158) oraz przez podwykonawców jego usług.

Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom wspierającym proces realizacji Zamówienia, dochodzenia zadłużenia, takim jak dostawcy usług księgowych informatycznych, teleinformatycznych i chmurowych, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie, urzędy administracji państwowej i samorządowej, urzędy skarbowe, a także naszym konsultantom lub audytorom.

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. W zakresie, w jakim przetwarzanie Twoich danych osobowych następuje w celu zawarcia oraz wykonania Umowy, skutkiem ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.

Przekazywanie Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Korzystamy z usług dostawców i partnerów poza EOG i związku z tym możliwe jest przekazywanie danych osobowych do krajów spoza EOG. Takie przekazanie danych osobowych może nastąpić na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony lub z zastrzeżeniem odpowiednich zabezpieczeń, Art. 45, 46 RODO. Informacje o decyzjach Komisji UE stwierdzających odpowiedni stopień ochrony są dostępne tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych oraz jak możesz z nich skorzystać?

W naszej działalności gwarantujemy możliwość realizacji uprawnień wynikających z RODO.
Zgodnie z RODO masz prawo:

Możesz także zażądać:

Prosimy, zwróć uwagę, że zgodnie z RODO, nie usuniemy Twoich danych osobowych w takim zakresie w jakim ich przetwarzanie jest dla nas niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony naszych roszczeń, np. żądania spłaty zadłużenia lub mamy prawny obowiązek ich przetwarzania, np. obowiązek przechowywania dokumentów księgowych. Jeżeli natomiast na Twoje żądanie ograniczymy przetwarzanie Twoich danych, będziemy mogli nadal przetwarzać je w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony naszych roszczeń.

W sytuacji, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest Twoja zgoda, możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Nie będzie to jednak wpływać na zgodność z prawem wykorzystania przez Spółkę Twoich danych przed cofnięciem takiej zgody.

Jeśli chcesz skorzystać z powyższych uprawnień możesz: zgłosić nam swoje żądanie za pośrednictwem

Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Polityka Cookies

O co chodzi z plikami cookies?

Pliki cookies (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które są umieszczane na komputerze przez odwiedzane witryny. Są one powszechnie i standardowo stosowane w celu zapewnienia sprawnego działania stron internetowych lub zwiększenia ich wydajności, a także w celu dostarczenia określonych informacji właścicielom witryny. Jeśli nie chcesz korzystać z plików cookies, możesz nimi zarządzać i je kontrolować za pomocą przeglądarki internetowej, w tym usuwać pliki cookies.

Jeżeli korzystasz po raz pierwszy z naszej strony internetowej www.drukarex.pl, prosimy Cię o zapoznanie się z niniejszą polityką i wyrażenie zgody na przetwarzanie przez nas plików cookies innych niż Niezbędne pliki cookies.

Zarządzanie plikami cookies na Twoim urządzeniu

Pamiętaj, że w każdym czasie możesz kontrolować i zarządzać plikami cookies za pomocą przeglądarki. Bądź jednak świadomy, że usunięcie lub zablokowanie plików cookies może mieć wpływ na komfort użytkowania strony internetowej, a niektóre jej funkcje mogą być niedostępne. Większość przeglądarek pozwala wyświetlać, zarządzać, usuwać i blokować pliki cookies na stronie internetowej. Poniżej zamieszczamy wskazówki dotyczące sposobu kontrolowania plików cookies w popularnych przeglądarkach:

Google Chrome

https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl

Mozilla Firefox

https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

MacOS Safari

https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac

Microsoft Internet Explorer

https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-i-zarz%C4%85dzanie-nimi-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

Rodzaje plików cookies

  1. Niezbędne pliki cookies: ten typ cookies jest niezbędny do funkcjonowania strony internetowej i nie może być wyłączony w naszych systemach. Niezbędne cookies są z reguły używane w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika strony, takie jak: ustawienie opcji prywatności, logowanie się czy wypełnianie formularzy. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby zablokować ww. pliki, jednakże wówczas strona nie będzie funkcjonować prawidłowo;
  2. Analityczne pliki cookies: ten typ cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony. Ww. pliki pomagają nam również dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak odwiedzający poruszają się po naszej stronie. Jeśli zablokujesz ten typ cookies, nie będziemy mogli zbierać informacji o korzystaniu z witryny oraz nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.
  3. Funkcjonalne pliki cookies: ten typ cookies pomaga nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji, np. poprzez zapamiętanie Twoich wyborów dokonywanych na stronach;
  4. Reklamowe/targetujące pliki cookies: w celu promowania niektórych usług, możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Ten typ cookies służy do tego, aby przekazy reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają również ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Ww. reklamy służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach.

Niezależnie od ww. rodzajów plików cookies, możemy wyróżnić:

  1. Sesyjne cookies: stanowią one tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia; sesyjne cookies są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie;
  2. Stałe cookies: dzięki nim korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze
    (np. zapamiętują wybraną rozdzielczość, układ treści etc.). Ww. informacje pozostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy okres - zależny od wyboru, którego można dokonać
    w ustawieniach przeglądarki. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona.

Pliki cookies a dane osobowe

Pamiętaj, że przetwarzanie przez nas plików cookies w pewnym zakresie jest uważane za przetwarzanie Twoich danych osobowych. Wobec tego prosimy Cię o zapoznanie się ze szczegółową informacją dotyczącą przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w tym zakresie w podpunkcie Dane Osobowe.

Zgłoszenie błędu

Żeby Ci odpowiedzieć, potrzebny też będzie Twój e-mail

e-mail

Wyślij

Zamknij

Pytanie do modelu

Żeby Ci odpowiedzieć, potrzebny też będzie Twój e-mail

e-mail

Wyślij

Zamknij